Varför måste man alltid ha en rubrik?

Hej allihopa!
Är ändå jävligt dålig på att uppdatera. Men skriver bara när jag känner för det.
Orka tvinga sig själv att skriva om man inte vill ju. ^
Menmen. Sitter nu iaf och nöter sönder Ted Gärdestad - Eiffeltornet, fick den på hjärnan ihelgen och kan verkligen inte få bort den. ^



Haha, köpte skor i Sundsvall igår, snacka om att ha tur!
Fanns inte en ända i den storleken jag behövde, så då va jag och mamma påväg ut ur affären, sen såg vi att det stog ett par såna skor som jag ville ha bakom disken. Så vi frågade vare va för skor, då sa dom att det var en som hade reserverat dom till fyra, och då var klockan typ kvart över tre eller nåt. Så då sa dom att om den inte komme till fem i fyra så skulle jag få köpa dom.
Och gissa vad! Dom komme aldrig så jag fick köpa dom! :) Super säger jag bara! ^

Ajja, nu blir det till att duscha och sen sängen!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se