RUBRIK SAKNAS icke.

-
Jag har fått en ny bästa film från 80-talet, The breakfast club. OH, va bra den är alltså. Men typ svimmar...
Okej inte det men det är värd att se!
Älskar den verkligen! Den får lätt 10/10!

Ajja, nog om det. Har suttit typ hela dan vid tv och sett på massa värdelösa pogram. Men efter ett tag tog jag mig samman och gick upp och såg på Fast times at Ridgemont High, inte så bra som jag förväntade mig men ändå rätt bra. Typ 5/10 om man nu lix snackar poäng. ^

Nu ska jag nog förmodligen se ännu en film. ^ Har man inget liv så har man inte det. ^


The breakfast club.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att din Blogg är tråkig . Den handlar ju bara om film

2009-12-30 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se