HEJ, eller ja..?

Skulle ha grattat mej för typ 5 minuter sen för då fyllde jag år. :D ^
OCH JAG HAR FÅTT EN MOPPE! :D ^ Okej, det finns dom som kör bil och allting nu, men asså, ja behöver inte cykla, gå, eller tigga skjuts av någon annan längre. ;p
Eller okej, kursen har inte börjat än eller så, men om några dagar så. :)

För övrigt så är jag inte på så bra humör just nu... Eller seriöst, jag skriver som att jag pratar så jävla fult, blir ju fan "brydd" över hur jag själv skriver. ;o
Iaf, jag mår inge bra. Har inte pratat med någon på hela veckan för jag har ju varit i hemavan, och får inte tag på han nu heller... Är nästan helt säker på att han är i Stockholm eller nåt.. Jaja, det var ju verkligen kul för ni att veta. Menmen.

Veckan har då varit riktigt härlig förutom det, har åkt massa skoter och lite snowboard. ^
ätit massa gó mat och varit i norge. :)
Asså det är så jävla fint där nu, fick värsta känslan av att bo där, ;p det var ju asfalt och allting. :o ^
Jaja, ska gå och se på tv eller något annat vettigt. :)

HEJ, eller ja.. ?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se